Ponuky práce | ekonómovia.sk

Práca pre ekonómov?

Účtovníci, manažéri, finančníci, bankári, ekonómovia. Ponuky práce aj pre absolventov ekonomických škól, platový monitor.

Náplň práce Call centrum operátor

Misia

Komunikácia, poskytovanie informácií a služieb zákazníkom na ďiaľku.

Popis pracovnej pozície

Call centrum operátor pracuje v oddelení zákazníckej podpory. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku za účelom poskytovania informácií alebo za účelom predaja služieb/tovarov. V prvom prípade odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy – radí, vysvetluje, rieši sťažnosti, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. V druhom prípade za účelom predaja, v rámci telemarketingu aktívne telefonicky oslovuje klientov a ponúka služby resp. tovar. Operátor väčšinu času pracuje s telefónnymi sluchátkami za počítačom, využíva internú databázu zákazníkov, zapisuje do nej aktuálne údaje. V mnohých prípadoch pracuje na smeny. Príklady práce operátora: - poradenský servis k predávaným produktom a službám (hardware, software) - poskytovanie služieb: objednávanie, aktivácia (telekomunikačný operátori) - marketingový prieskum: (agentúry vykonávajúce prieskum trhu) - zvyšovanie a udržiavanie loajality zákazníkov (obchodné spoločnosti) - telesales - aktívny telemarketing (obchodné spoločnosti) V prípade poskytovania služieb pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Činnosť operátora si vyžaduje stálu sústredenosť, v špičkových záťažových hodinách môže byť náročná a stresujúca.

Typické činnosti

Ďalšie činnosti

Vyžadované znalosti

Vyžadované skúsenosti

Osobnostné požiadavky

Požadované vzdelanie


Ponuky práce Call centrum operátor

Naspäť

Partneri sekcie