Ponuky práce | ekonómovia.sk

Práca pre ekonómov?

Účtovníci, manažéri, finančníci, bankári, ekonómovia. Ponuky práce aj pre absolventov ekonomických škól, platový monitor.

Náplň práce Marketingový manažér

Misia

Zvyšovanie trhového podielu spoločnosti prostredníctvom marketingových nástrojov.

Popis pracovnej pozície

Marketingový manažér v oblasti IT a telekomunikácií manažuje propagáciu firemných produktov a služieb na trhu. V spolupráci s obchodným oddelením vykonáva aktivity za účelom zvyšovania trhového podielu. Zodpovednosti sa líšia v závislosti od spoločnosti a v závislosti od toho, či je úloha manažéra primárne zameraná na predaj produktov alebo len zúžene na zvyšovanie povedomia a znalosti produktov či značky. Plánuje, organizuje, riadi marketingové aktivity, ktoré nepriamo podporujú predaj. Kľúčovým aspektom úspechu marketingových aktivít je odhalenie a pochopenie potrieb zákazníkov resp. trhu, ich premietnutie do firemných produktov a služieb, adresná komunikácia a distribúcia na cieľové skupiny.

Typické činnosti

Ďalšie činnosti

Vyžadované znalosti

Vyžadované skúsenosti

Osobnostné požiadavky

Požadované vzdelanie

Pracovné pozície s podobnou náplňou práce


Ponuky práce Marketingový manažér

Naspäť

Partneri sekcie